https://anyflip.com/dezy/nkgo/
https://view.genial.ly/5ed0d4788d3239111963e63b/video-presentation-la-serbie-mon-pays
Циљ часа био је на француском језику представити одређене дестинације у Србији које нису толико посећене, а итекако су атрактивне, обогатити знање о сопственој земљи кроз страни језик који се изучава у школи.
Ученици су у стању да на страном језику представе своју земљу на занимљив начин, да препознају и разумеју сличности и разлике у култури своје земље и земље чији језик уче, да на сврсисходан начин користе доступне ИКТ алате.
Наставник је у Едмодо учионици ученицима понудио да изаберу одређену дестинацију која Србију представља на прави начин. У обзир су дошли природни ресурси и историјско и културно наслеђе Србије на које треба подсетити потенцијалне туристе.
Ученици су потом добили задатак да о одређеној дестинацији напишу неколико реченица на француском језику који ће бити пропраћен сликама.
Након прикупљања материјала, две ученице уз помоћ другара су материјал обрадиле и као финални производ пројекта направиле видео презентацију на платформи genial.ly, као и форму часописа или брошуре на платформи anyflip.com.
Ученици су морали да се баве истраживачким радом обзиром да за одређене дестинације нема пуно података, а са друге стране за одређене дестинације има превише информација које је требало селектовати и извући оне најважније.
Ученицима је ово био веома занимљив начин рада јер су у исто време обнављали и учили нове ствари о својој земљи, повећали језичке компетенције и користили web и ИКТ алате у образовне сврхе. Ученици су апсолутно сами учествовали у изради овог пројектног задатка. Наставник је једино прегледао и исправио приспеле материјале и упутио ученике на доступне платформе на интернету.
- word и pdf документа
- интернет и рачунар
- genial.ly
- anyflip.com
- Едмодо учионица
У Едмодо учионици су ученицима прослеђене теме са којима су се ученици упознали веома брзо. Ученици су потом углавном користили интернет странице као изворе информација за своје радове. Користили су word документ за уређење текста и слика, потом извршили конвертовање у pdf формат. На крају су користили платформе genial.ly
и anyflip.com како би објавили производ пројектног рада.
Ученици су углавном користили интернет странице као изворе информација за своје радове.
90% ученика је прихватило и урадило задатак поштујући задате рокове. Ученици су се сами пријавили како би урадили завршну фазу пројекта. Све ово говори да је пројекат успешно урађен.
Видео презентација и брошура су постављени на зид Едмодо учионице одељења II3 где се могу видети позитивне реакције и коментари.
Школе
Није било потешкоћа у раду и комуникацији са ученицима. Предност је праћење индивидуалног рада ученика, а потом заједничког, тимског рада у фази обраде материјала.
Предности су истраживачки начин учења и коришћење информационих технологија у образовне сврхе. Ученици нису пријавили ниједну потешкоћу током израде овог пројектног задатка. Предност је и видљивост продукта њиховог рада.