• ЈПД

#64: Ново и лепо искуство у животу...

Опште информације

  • Наставник:
    Јелена Радовановић
  • Назив школе:
    Петар Петровић Његош, Горње Кусце
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Рашка
  • Предмет:
    Ликовна култура
  • Одељење:
    2.3.4.5.6.7.8.разред
  • Број ђака:
    128.ученика
  • Тип часа/наставе:
    Мешовити тип
  • Облик рада:
    Групни рад

Презентација

ОРНАМЕНТ.pptx.pdf

YouTube

Корисни линкови

https://youtu.be/iZMJ_y9UqBc


Циљ и исходи наставе

Подстаћи ученке на рад од куће уз што занимљивије теме. Ученици су веома добро рихваили.нови систем рада.


Детаљан опис

Због новонастале ситуације били смо принуђени да направимо групе по одељењима. Радили смо по плану и програму и пратили наставу на тв-у. После праћења наставе ученицима објашњавам детаљно шта треба да раде. Разговарамо о задатој теми. Сви су активни и добијају домаћи задатак које могу да заврше у слободно време. Завршене радове сликају и пошаљу у групи где могу сви да учествују у извођењу коректуре радова.


Платформе и опрема

Вајбер група, гугл учионица, месинџер, инстаграм. Teams platorma na pocetku.


Дигитални алати

Google Docs/Drive


Литература

Уџбеник Завод за уџбенике, јутјуб, википедија, сајтове за уметност и тд.


Самопроцена часа

Веома сам.задовољна радом ученика. Уклопили смо се брзо и без проблема кренули са часовима. Сматрам да су ученици задовољни мојим радом. Из Дечјег културног центра из Београда а 4.ученика је добило награде за конкурс на тему моја.чуваркућа. Слали смо радове и другим конкурсима где је још 3.ученика добило похвалнице.


Оцена ученика

Ученици свакодевно показују поштовање својом заинтересованошћу и својим радом. То је најбоља оцена сваког настаника.


Било је подршке од

Родитеља


Опис подршке

Родитељи нижих разреда су озбиљно схватили рад на даљину и захваљивали се на труду и напору који улажем како бих што боље деци пренела знање.


Предности и потешкоће за наставнике

Предност дајем дрштвеним мрежама јер су се деца брже снасла захваљујући мрезама. Потешкоћа немамо,за сада.


Предности и потешкоће за ученике

Све похвале за ученике. Заслужили су медаље. Поред толико предмета и оптерећења стигли су да испостују сваку тему,сваки конкурс. Велико браво за све ученике.


Коментар

Хвала Вам што сте се сетили и нас! Срдачан поздрав