Подстаћи ученке на рад од куће уз што занимљивије теме. Ученици су веома добро рихваили.нови систем рада.
Због новонастале ситуације били смо принуђени да направимо групе по одељењима. Радили смо по плану и програму и пратили наставу на тв-у. После праћења наставе ученицима објашњавам детаљно шта треба да раде. Разговарамо о задатој теми. Сви су активни и добијају домаћи задатак које могу да заврше у слободно време. Завршене радове сликају и пошаљу у групи где могу сви да учествују у извођењу коректуре радова.
Вајбер група, гугл учионица, месинџер, инстаграм. Teams platorma na pocetku.
Google Docs/Drive
Уџбеник Завод за уџбенике, јутјуб, википедија, сајтове за уметност и тд.
Веома сам.задовољна радом ученика. Уклопили смо се брзо и без проблема кренули са часовима. Сматрам да су ученици задовољни мојим радом. Из Дечјег културног центра из Београда а 4.ученика је добило награде за конкурс на тему моја.чуваркућа. Слали смо радове и другим конкурсима где је још 3.ученика добило похвалнице.
Ученици свакодевно показују поштовање својом заинтересованошћу и својим радом. То је најбоља оцена сваког настаника.
Родитеља
Родитељи нижих разреда су озбиљно схватили рад на даљину и захваљивали се на труду и напору који улажем како бих што боље деци пренела знање.
Предност дајем дрштвеним мрежама јер су се деца брже снасла захваљујући мрезама. Потешкоћа немамо,за сада.
Све похвале за ученике. Заслужили су медаље. Поред толико предмета и оптерећења стигли су да испостују сваку тему,сваки конкурс. Велико браво за све ученике.
Хвала Вам што сте се сетили и нас! Срдачан поздрав