6. разред - Project 3 - Making people aware - материјал за ученике.pdf
https://www.liveworksheets.com/jk146350cz
Васпитни: развијати еколошку свест ученика и осећај за иницијативу (способност
претварања идеје у акцију); подстицати друштвене компетенције (активно учествовање у друштвеном животу и разноврсним заједницама)
Образовни; усвојити нове речи и изразе; развијати језичке вештине читања, слушања, разумевања текста и писања; увежбавати структуру питања и одговора у различитим временима кроз контекст
Функицонални: -развијање интелектуалне радозналости
Уводни део:
Ученици се упознају са темом, траже нове речи и изразе у онлајн речницима и записују их. Такође, читају о познатим светским планинарима, упознају се са темом гледајући препоручени видео са youtube-а.
Главни део:
1 Ученици слушају, читају и увежбавају текст о Кену Ногучију, Јапанском планинару и његовим активностима у борби за очување животне средине
2 Ученици раде вежбе у вези са текстом у циљу бољег разумевања и увежбавања издвајања информација из текста
Завршни део:
Ученици вежбају писање и постављање питања и давање одговора кроз форму замишљеног интервјуа и раде интерактивну вежбу дату на линку да увежбају градиво лекције (тачност одговора проверавају интерактивно на линку, у едмодо учионици кроз одговор на задатак постављен , као и кроз дискусију на зиду /stream/ учионице)
Платформe: edmodo.com , infogram.com
Опрема и средства: рачунар, андроид телефон, приступ интернету
Youtube
liveworksheets.com
Hutchinson T. Project 3, 4th ed. Oxford University Press; 2019
Самопроцена у педагошкој документацији: заинтересованост ученика добра, већина урадила задато, ученици сарађивали у пару, у условима вишеседмичне изолације. Проблеми: немогућност неколико ученика да физички приступе линковима, а ученици са тешкоћама у савладавању градива нису могли самостално да одговоре на све задатке. Могућа пројектна активност (корелација са биологијом).
Нисам имао/ла подршку
За припрему часова који се реализују на даљину, поред прилично времена, потребан је и простор за рад (мени, као самохраној мајци двоје школске деце и једног детета предшколског узраста, простор за рад представља један од највећих проблема)
Како у школи учионица за стране језике нема ресурсе за дигиталну наставу, за мене је кључна предност реализације наставе на даљину управо могућност коришћења мноштва веб алата, обиља информација и ресурса и брзог приступа истим.
Сматрам да за ученике ова настава има много предности за стицање нових знања, за развијање кључних компетенција за целоживотно учење (пре свега: комуникација на страном језику, дигитална компетенција, учење учења, а кроз садржаје и остале компетенције). Потешкоће за ученике су недостатак опреме и недовољна знања из области ИКТа.