• ЈПД

#65: Обрада текста из уџбеника Making people aware

Опште информације

  • Наставник:
    Гордана Средовић Трпески
  • Назив школе:
    Филип Филиповић, Чачак
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Чачак
  • Предмет:
    Енглески језик
  • Одељење:
    VI-2
  • Број ђака:
    29
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    самосталан рад, рад у пару

Презентација

6. разред - Project 3 - Making people aware - материјал за ученике.pdf

Корисни линкови

https://www.liveworksheets.com/jk146350cz


Циљ и исходи наставе

Васпитни: развијати еколошку свест ученика и осећај за иницијативу (способност
претварања идеје у акцију); подстицати друштвене компетенције (активно учествовање у друштвеном животу и разноврсним заједницама)
Образовни; усвојити нове речи и изразе; развијати језичке вештине читања, слушања, разумевања текста и писања; увежбавати структуру питања и одговора у различитим временима кроз контекст
Функицонални: -развијање интелектуалне радозналости


Детаљан опис

Уводни део:
Ученици се упознају са темом, траже нове речи и изразе у онлајн речницима и записују их. Такође, читају о познатим светским планинарима, упознају се са темом гледајући препоручени видео са youtube-а.

Главни део:
1 Ученици слушају, читају и увежбавају текст о Кену Ногучију, Јапанском планинару и његовим активностима у борби за очување животне средине
2 Ученици раде вежбе у вези са текстом у циљу бољег разумевања и увежбавања издвајања информација из текста

Завршни део:
Ученици вежбају писање и постављање питања и давање одговора кроз форму замишљеног интервјуа и раде интерактивну вежбу дату на линку да увежбају градиво лекције (тачност одговора проверавају интерактивно на линку, у едмодо учионици кроз одговор на задатак постављен , као и кроз дискусију на зиду /stream/ учионице)




Платформе и опрема

Платформe: edmodo.com , infogram.com
Опрема и средства: рачунар, андроид телефон, приступ интернету


Дигитални алати

Youtube
liveworksheets.com


Литература

Hutchinson T. Project 3, 4th ed. Oxford University Press; 2019


Самопроцена часа

Самопроцена у педагошкој документацији: заинтересованост ученика добра, већина урадила задато, ученици сарађивали у пару, у условима вишеседмичне изолације. Проблеми: немогућност неколико ученика да физички приступе линковима, а ученици са тешкоћама у савладавању градива нису могли самостално да одговоре на све задатке. Могућа пројектна активност (корелација са биологијом).


Било је подршке од

Нисам имао/ла подршку


Предности и потешкоће за наставнике

За припрему часова који се реализују на даљину, поред прилично времена, потребан је и простор за рад (мени, као самохраној мајци двоје школске деце и једног детета предшколског узраста, простор за рад представља један од највећих проблема)
Како у школи учионица за стране језике нема ресурсе за дигиталну наставу, за мене је кључна предност реализације наставе на даљину управо могућност коришћења мноштва веб алата, обиља информација и ресурса и брзог приступа истим.


Предности и потешкоће за ученике

Сматрам да за ученике ова настава има много предности за стицање нових знања, за развијање кључних компетенција за целоживотно учење (пре свега: комуникација на страном језику, дигитална компетенција, учење учења, а кроз садржаје и остале компетенције). Потешкоће за ученике су недостатак опреме и недовољна знања из области ИКТа.