• ЈПД

#664: Напони и деформације

Опште информације

  • Наставник:
    Светлана Јовановић
  • Назив школе:
    Техничка школа, Власотинце
  • Тип школе:
    Средња стручна школа
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Власотинце
  • Предмет:
    Механика
  • Одељење:
    Техничар мехатронике
  • Број ђака:
    30
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Групни рад

Презентација

Svetlana_Jovanovic.ppsx


Циљ и исходи наставе

Циљ часа је да се ученици упознају са врстама напрезања и могу да их разликују. Након часа ученици ће знати да препознају значајне тачке на Хуковом дијаграму и стећиће предзнање за следећу лекцију Димензионисање аксијално напрегнутних штапова.


Детаљан опис

Материјал за извођење наставе постављен је у Google clasroom-у. Након тога за време трајања часа у Вибер групи ученицима дата објашњења у вези постављеног материјала. У току часа ученицима дата појашњења сви битних делова лекције уз могућност да питају све што им није јасно. Ученици упућени на материјал. Домаћи задатак је одрађен и постављен на табли како би предавач могао да прегледа и оцени. Најављен тест провере у вези са материјалом.


Платформе и опрема

ВИБЕР ГРУПА
https://classroom.google.com/
https://quizizz.com/
https://mail.google.com/mail/
http://linoit.com/users/


Дигитални алати

Свака од коришћених платформи ми је на свој начин помогла јер су све имале друге могућности. Вибер ми је омогућио активи контакт и разговор са ученицима, они су могли да прегледају материјал у google clasrom и да се врате више пута на битне чињенице. Урађен домаћи рад поставили су на нашој табли као и питања и нејасне цињенице. Након обрађене наставне јединице урадили смо и проверу у виду ТЕСТА


Литература

Уџбеник Механика 1 Раде Раонић
Интернет извори


Самопроцена часа

Самопроцену смо обавили у току часа, ученици су урадили анкету где су се изјаснили о начину реализације наставне јединице.


Оцена ученика

Разумљиво- 70%
Јасно - 15%
неразумно -15%


Било је подршке од

Колега


Опис подршке

Размењивали смо искуства и упућивали се на посету вебинара у циљу стицања нових знања за реализацију наставе на даљину


Предности и потешкоће за наставнике

предност је да имамо могућност да се вратимо на већ урађено и обратимо пажњу на испредавано, а недостатак је што је све почело на брзину па смо се нашли затечени и без довољно припремљеног материјала


Предности и потешкоће за ученике

предости су да су ученици могли да материјал погледају онолико колико је њима потребно да схвате, а и у поствљеним материјалима могли смо да проширимо за ученике који желе да науче више.
Мане су да немају сви ученици исте техничке могућности да прате наставу


Коментар

Овакав вид наставе треба да се уведе као стална пракса. Можда не са 100% наставе али минимум 30% јер има доста предости.Такође може да буде и пратећи вид наставе јер је веома практичан.