Циљ: Упознавање ученика са појмом кружног лука и формулом за одређивање његове дужине; примена стеченог знања о дужини кружног лука у решавању задатака.
Исходи: Ученик ће бити у стању да препозна кружни лук који одговара одређеном централном углу, израчуна дужину кружног лука, изведе формулу за дужину кружног лука, примени у свакодневном животу и повеже градиво математике са географијом.
Настава математике у седмом разреду се одвија у Google учионици, а комплетан материјал за рад је доступан и на платформи школе.
У учионици је постављена видео лекција коју ученици треба да погледају, раде задатке док траје видео и покушавају да самостално разјасне своје дилеме и науче лекцију. Уколико се не сналазе у раду, имају неких дилема или им нешто није јасно, ученици постављају питања наставнику који у што краћем року одговара.
Материјал је спреман за два школска часа-час обраде и час утврђивања исте наставне јединице, након које су ученици урадили домаћи задатак у којем је требало да стечено знање из математике повежу са градивом из географије.
Платформе: Google Clasroom, платформа школе
Опрема: рачунар, мобилни телефон
PowerPoint - израда презентације
Paint - уређивање слика
Google Forms - израда теста за домаћи задатак
Google Earth-одређивање положаја градова
Google Maps- одређивање положаја градова
1.Математика 7, уџбеник за седми разред основне школе - Н. Икодиновић, С. Димитријевић, Klett
2. Математика 7, збирка задатака за седми разред основне школе - Б.Поповић, М.Станић, С. Милојевић, Н. Вуловић, Klett
3. Математика за седми разред основне школе- Тамара Малић, Логос
Самопроцену свог рада реализујем свакодневно у непосредној комуникацији са ученицима, али и на основу њиховог напредовања, залагања, као и на основу резултата на тестовима и проверама знања.
Колега
Сарадња са колегама приликом припремања материјала за рад, у овом случају наставницом географије.
Потешкоће: одсуство живе наставе и директне повратне информације ученика(мимиком, говором).
Предности: Време реализације, проширивање знања везана за дигиталну писменост, коришћење веб алата.
Потешкоће: техничка опремљеност ученика, лош проток интернета код неких ученика. Предности: ученик може да прегледа материјал онолико пута колико жели, поставља питања, користи додатне материјале и литературу за рад. Ученици који су интровертнији су имали већу слободу у постављању питања када им није јасно градиво.