Развој одговорности код ученика за сопствено учење
Стицање функционалне научне писмености
Оспособљавање ученика за уочавање и примену физичких закона у савременом животу
Развој логичког и критичког мишљења
Развој способности ученика за употребу ИКТ-а
Развој вршњачог учења
Развој креативности ученика
У досадашњем раду нисам користила гугл учионицу и ово је било ново искуство и за мене.У току наставе сам комбиновала методе и једна од метода је била пројектна настава. Предложила сам ученицима да напаве огледе код куће у којима би приказали физичке појаве о којима смо учили на часовима. Шестим разредима да прикажу уз помоћ материјала које имају код куће Закон спојених судова, зависност хидростатичког притиска од дубине, Паскалов закон, а осмим разредима да у виртуелној лаобраторији phet.colorado.edu, да напарве основно електирчно коло и да прикажу зависност јачине струје у електричном колу од напона на извору, да табелирају резултате и нацртају график, да документују фотографијама. И једни и други су се одазвали. С почетка је био мали број радова, у међувремену смо ишли даље са радом и подстицала сам их да покушају. Када су пристигли први покушаји , замолила сам их да направе ппт презентацију, што су успешно направили. У току рада сам прегледала радове, сугерисала ученицима шта да ураде, на чега у току посматрања да обрате пажњу, како да што боље направе ппт презентацију,...Похвалама, анализом проблема и сарадњом са њима на решавању сам их подстицала да истрају и да ураде до краја. Што су на велику радост свих нас успели. На крају смо спровели анкету, у којој је до овог тренутка учествовало 104 ученика.
Googl classroom, phet.colorado.edu
Googl classroom,
phet.colorado.edu
Googl form са свим својим могућностима
gmail
Viber
програм на ртс3 каналу
Углавном уџбеници и збирке, интернет
Само процену сам урадила на освнову радова ученика, степена њиховог учешћа и квалитета радова који су послали. Такође на основу анкета које су спровођене у којима су били питани за мишљење. Самопроцену сам вршила на основу циљева и исхода које сам поставила на самом почетку наставе.
Ученици су процели моју наставу у анкети која је спроведена и непрекидно су је процењивали кроз упитнике које су попуњавали, јер су имали у упитницима простор за коменатар самог упитника.
У току наставе сам имала подршку школе, колега али највише од ученика. Њихов рад, њихово учешће,напредак и мишљење су ме мотивисали за још већи труд.
Највећи број потешкоћа је био у неприпремљености за такав облик наставе, што подразумева осим техничких решења, која није увек било лако наћи, и прилагођавање захтева и начина комуникације са ученицима.
На основу анкете расуђујем да је ученицима највећу потешкоћу представљао недостатак социјалног контакта, недостатак директног објашњавања наставника и вршњачког дружења. На другом месту стрес приликом потребе да се изведе нешто што до сада није.
Можда је требало организвоано на самом почетку извести прилагођавање циљева и исхода саме наставе.