https://www.youtube.com/watch?v=KKnX7dSRKRU&feature=youtu.be
https://www.facebook.com/zmajevcism/videos/257286518964465/?__cft__[0]=AZUR5MRrCLW1wdwA3hRlPM8ex5uYSfg8qx2jIJuDwgzU4QbpytC9M5cpmg0aZi6sBtXglLD5nhHg1d4yl8gUQBYrhk7O0GfH4MxVyAXQgpYu5vPTx-0s9kVp760DGN-MyumDpbiK3KdQXFnIIe4KPCoOOX0NLDnEpoMpWf3
- доживљавање песме за децу и стваралаштво ученика у вези са песмом
Ученик ће бити у стању да:
‒ препознаје песму,
‒ пева песму,
‒ развије и покаже своју креативност
- развије позитиван став према себи
Ток активности:
- ученицима је послат задатак на гугл учионици да послушају песму ,,Деца су украс света
- затим је послат задатак путем гугл учионице да науче да певају и у што креативнијем маниру направе видео запис певања како бих направила заједнички спот.
- интеракција са родитељима и ученицима у току снимања
-прикупљање, преглед и похвала свих видео записа
- монтажа видео записа у један спот и постављање на страницу школе како би и деца и родитељи видели њихову креативност у целини и видели коначан производ целог задатка са којим су се посебно одушевили што је много допринело и њиховом позитивном расположењу у току ових тешких дана кроз које су пролазили.
Google classroom
Рачунар
Мобилни телефон
- гугл учионица и вибер група као врсте комуникације са децом и родитељима,
-adobe premier за монтажу спота
уџбенике за први разред,
видео запис песме коју су требали да науче и отпевају
Самопроцена наставе је урађена у односу на реакцију и одговоре деце и родитеља на рад на задатој теми, такође и успешан коначан производ рада.
Путем коментара када су погледали спот.
Родитеља
Како је у питању први разред, ученици нису толико самостални у раду па су родитељи у сарадњи самном подстицали децу на што изражајније певање песме и на креативност
Кључне предности су лака комуникација путем гугл учионице и брзи одговори родитеља.
Потешкоћа није било.
Лака комуникација путем гугл учионице са децом. Свхатање задатка.
Потешкоћа није било.
С обзиром да се први пут сусрећемо са оваквом врстом наставе и оваквом ситуацијом, сматрам да смо успели да помогнемо деци да савладају план и програм, али и да им савладавање учинимо максимално лакшим,забавним,креативним..