• ЈПД

#676: Подстицај позитивности и креативности у овој тешкој ситуацији, који је итекако уродио плодом.

Опште информације

  • Наставник:
    Нада Алатић
  • Назив школе:
    Јован Јовановић Змај, Сремска Митровица
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Сремска Митровица
  • Предмет:
    Музичка култура
  • Одељење:
    1
  • Број ђака:
    27
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Групни рад

Презентација

Деца су украс света.docx

Корисни линкови

https://www.youtube.com/watch?v=KKnX7dSRKRU&feature=youtu.be

https://www.facebook.com/zmajevcism/videos/257286518964465/?__cft__[0]=AZUR5MRrCLW1wdwA3hRlPM8ex5uYSfg8qx2jIJuDwgzU4QbpytC9M5cpmg0aZi6sBtXglLD5nhHg1d4yl8gUQBYrhk7O0GfH4MxVyAXQgpYu5vPTx-0s9kVp760DGN-MyumDpbiK3KdQXFnIIe4KPCoOOX0NLDnEpoMpWf3


Циљ и исходи наставе

- доживљавање песме за децу и стваралаштво ученика у вези са песмом
Ученик ће бити у стању да:

‒ препознаје песму,
‒ пева песму,
‒ развије и покаже своју креативност
- развије позитиван став према себи


Детаљан опис

Ток активности:
- ученицима је послат задатак на гугл учионици да послушају песму ,,Деца су украс света
- затим је послат задатак путем гугл учионице да науче да певају и у што креативнијем маниру направе видео запис певања како бих направила заједнички спот.
- интеракција са родитељима и ученицима у току снимања
-прикупљање, преглед и похвала свих видео записа
- монтажа видео записа у један спот и постављање на страницу школе како би и деца и родитељи видели њихову креативност у целини и видели коначан производ целог задатка са којим су се посебно одушевили што је много допринело и њиховом позитивном расположењу у току ових тешких дана кроз које су пролазили.


Платформе и опрема

Google classroom
Рачунар
Мобилни телефон


Дигитални алати

- гугл учионица и вибер група као врсте комуникације са децом и родитељима,
-adobe premier за монтажу спота


Литература

уџбенике за први разред,
видео запис песме коју су требали да науче и отпевају


Самопроцена часа

Самопроцена наставе је урађена у односу на реакцију и одговоре деце и родитеља на рад на задатој теми, такође и успешан коначан производ рада.


Оцена ученика

Путем коментара када су погледали спот.


Било је подршке од

Родитеља


Опис подршке

Како је у питању први разред, ученици нису толико самостални у раду па су родитељи у сарадњи самном подстицали децу на што изражајније певање песме и на креативност


Предности и потешкоће за наставнике

Кључне предности су лака комуникација путем гугл учионице и брзи одговори родитеља.
Потешкоћа није било.


Предности и потешкоће за ученике

Лака комуникација путем гугл учионице са децом. Свхатање задатка.
Потешкоћа није било.


Коментар

С обзиром да се први пут сусрећемо са оваквом врстом наставе и оваквом ситуацијом, сматрам да смо успели да помогнемо деци да савладају план и програм, али и да им савладавање учинимо максимално лакшим,забавним,креативним..