Омогућити ученицима наставу без прекида и препрека, и створити им школску атмосферу у окружењу њиховог дома. Обрадити и утврдити све наставне јединице, које су биле планиране редовним школским програмом и омогућити ученицима да их без потешкоћа савладају.
Употребом WebEx app ученици су редовно присуствовали ( одржано око 100 часова) овом виду наставе. Апликација је бесплатна, без ограничења у броју учесника. Ученици су пратили наставу са било којег техничког уређаја ( телефон, таблет, рачунар). Постојала је потпуна интеракција у односу наставник - ученик.
Наставник је заједно са ученицима обрађивао наставне јединице које су биле на РТС-у, утврђивао их и радио систематизацију давањем контролнх вежби на крају наставних јединица или на крају наставних области.
Ученици су могли директно да постављају питања везана за наставу, задатке код којих су имали потешкоћа у разумевању и решавању.
У оквиру апликације могли су дирекнто да решавају задатке као да су у школи, пред таблом. Комуницирали су другарима из одељења и наставником приликом групног рада. Нису имали никакве потешкоћа у примени и савладавању апликације.
Током наставе смо путем апликације одлазили на сајтове са занимљивим садржајима, који су одговарали како настави из математике, тако и настави из других предмета.
На овај начин су ученици осмог разреда имали и припремну наставу за завршни испит.
WebEx, Gmail, Viber, MS Office
Дигитални уџбеници издавачке куће Математископ
Рачунар, телефон, графичка табла
WebEx апликација је компатибилна са свим дигиталним алатима који су потребни за извођење наставе на даљину.
Gmail је коришћен за прослеђивање снимљеног материјала са часа. Такође, преко њега су ученици слали своје домаће задатке и приступали WebEx апликацији.
За пети и седми разред коришћени су :
Дигитални уџбеници издавачке куће Математископ.
Електронски додатак издавачке куће Математископ
За осми разред су коришћени онлајн тестови за припремање завршног испита.
Потпуно успешно и иновативно.
Имала сам подршку од ученика, њихових родитеља, колега, породице и својих пријатеља.
По мом личном мишљењу не постоје потешкоће у раду за наставнике уколико постоји добра воља. До потешкоћа може доћи, уколико наставни кадар није оспособљен да користи интернет или се устручава да га користи.
Проблеми техничке природе су премостиви.
Ученици су одлично одреаговали на овај вид наставе. Јако добро су се снашли и унапредили своја знања у области нових технологија и интернета.
Проблеми техничке природе су премостиви. Сви ученици имају бар мобилне телефоне.
Желим да се захвалим:
Cisco Sistemsu на њиховој сјајној апликацији WebEx и Drina Steinberg Publishingu на подршци.
Такође, желим да похвалим све наставнике који су учествовали у извођењу наставе на РТС-у.