Циљ часа је да ученици на креативан начин, у боји, слици и речи, покажу шта су научили везано за управљање бојама у свету маркетинга и потрошачког друштва и које поруке шаљу на тај начин.
Исходи:
1. Ученик идентификује претходно савладан садржај.
2. Прилагођава претходни садржај сопственим потребама и потребама задатка.
3. Демонстрира способност примене наученог у новој и конкретној ситуацији (креирање логотипа).
4. Креира завршницу модула на свој начин користећи своја и претходно стечена знања.
1. Први корак је Instagram Quest на налогу шопинг центра Mall of America. Ученици су добили задатак да прегледају налог и нађу дате компаније и догађаје по којима се Mall of America разликује од других објеката сличног типа.
2. Затим су анализирали боје у логотиповима компанија са слика и асоцијације које оне изазивају код ученика.
3. Уследила је обрада текста који се бави најразличитијим значењима боја по мишљењу психолога и дискусија о истом.
4. Ученици су радили анализу боја које различите компаније (осигурање, адвокатске канцеларије, путничке агенције, ланци брзе хране, козметичке куће, итд.) користе приликом креирања свог логотипа и које поруке шаљу постојећим и потенцијалним клијентима/потрошачима на тај начин.
5. С обзиром да су ученици током рада на Модулу 6: Work дискутовали о својим будућим изборима и чиме би волели да се баве, сада су имали могућност да осмисле назив своје фирме/ресторана/агенције/спортског клуба/козметичког салона/адвокатске канцеларије/осигуравајућег друштва, као и слоган.
6. Уз помоћ апликација Logomaker и Free Logo Design, осмислили су логотип својих будућих компанија водећи рачуна о избору боја и значењу истих.
7. Радови ученика су постављени на Падлет.
8. Додатна завршна активност је Графичка организација вокабулара која може бити самостална активност ученика при учењу новог вокабулара или активност систематизације савладаног.
1. Google Classroom
2. Viber
3. Паметни телефони
4. Лаптоп
1. www.logomakr.com
2. www.freelogodesign.org
3. www.padlet.com
Ученици су правили логотип своје будуће фирме користећи једну од прве две апликације, а затим су њихови радови постављени на Падлет таблу.
1. Students Book FOCUS 2, Pearson, Unit 7: Color and the Consumers.
2. Color Management for Logos: A Comprehensive Guide for Graphic Designers, John Drew, Sarah Meyer
3. The Big Book of Logos, David E. Carter
4. Just Creative: https://justcreative.com/2018/02/19/color-psychology-in-logo-design-branding-explained/, Jacob Caas
Самопроцена часа спроведена континуираном комуникацијом са ученицима током рада и увидом у завршни производ.
Самопроцена часа урађена директним испитивањем ученика, а до краја школске године изјашњавају се о активностима које су се радиле и шта им се највише допало, а шта би променили.
Онлајн настава углавном има предности, може се осмислити 101 активност на 101 начин, директно поставити линк, аудио или видео запис, снимак објашњења, могу се користити разне апликације и пружити помоћ појединачним ученицима кад год је то потребно. Једина потешкоћа може бити слаба Интернет конекција у неком тренутку.
За ученике онлајн настава има доста предности: већа мотивација за рад, могућност да преко неких својих других вештина ојачају језичке компетенције, да више искажу своје квалитете и личност, да интроверти више дођу до изражаја и раде на миру без екстерног узнемиравања, што важи и за оне који мисле да не могу ништа да науче.
Потешкоће: Део ученика није технички адекватно опремљен за онлајн наставу и /или немају добар интернет.
Поред ове, ученици 2. разреда ЕТШ Врање радили су још доста креативних активности:
Ученици одељења II3 радили су систематизацију вокабулара преко графичког обрасца који садржи реч на енглеском, превод исте на српски, дефиницију, слику и употребу речи у реченици.
Последњи модул, Модул 8, бави се друштвом и његовим проблемима и обрађује амерички покрет за грађанска права (Civil Rights Movement).
Ученици одељења II5 су након обраде вокабулара (Vocabulary Graphic Organizer одељења II3 коришћен је за обраду речи) креирали мапе и временске линије везане са почетке и развој ропства у САД, покрет за грађанска права и Мартина Лутера Кинга, као и још неке мање познате личности које су биле окосница наведеног покрета за грађанске слободе Афро-Американаца. Линкови се могу доставити на захтев.
Одељење II7 је радило то исто за вокабулар везан за националне паркове у свету.