https://view.genial.ly/5ea29aeeeebc9b0dbb1e0466/game-breakout-moja-virtuelna-skola-1-deo?fbclid=IwAR3DCAt5m-2jlkK6pWHrOvKqL2RMqQUg2DnP3z0F8f
https://view.genial.ly/5ea29aeeeebc9b0dbb1e0466/game-breakout-moja-virtuelna-skola-1-deo?fbclid=IwAR3DCAt5m-2jlkK6pWHrOvKqL2RMqQUg2DnP3z0F8fogmXwQKQgYTw__Rw4
ЦИЉ: - Примена и проширивање стечених знања из свих наставних предмета, повезивање наученог и остваривање циља ( У овој игри циљ је излазак из виртуелне школе);
- Подстицање истраживачког духа, сналажљивости и упорности;
- Одржавање везе са школским простором.
Линк ка дигиталној игри је постављен у Гугл учионици.
Ученици су преко Viber групе добили инструкцију да је циљ да утврде и систематизују стечена знања на завршетку наставне теме и да ће им у томе помоћи дигитална игра.
Када заврше игру потребно је да у Viber групи изнесу своје утиске: шта је било тешко или лако, шта је било занимљиво, корисно или непотребно.
У игри су постављени задаци у виду квиза, са питањима везаним за наставно градиво.
Евалуација ће бити у виду анкете у Viber групи, а тестирање знања путем Гугл теста.
Google clasroom
laptop
mobilni telefon
Genially, мрежна апликација за израду интерактивних дигиталних садржаја.
Пружа могућност укључивања различитих садржаја израђених у неким другим алатима ( убацивање текста, слике, видео садржаја и др.), што је омогућило прављење виртуелног школског амбијента.
https://www.nb.rs/view_file.php?file_id=5610
https://pcpress.rs/gejmifikacija-obrazovanja-kao-novi-trend/
http://www.trend.uns.ac.rs/stskup/trend_2019/radovi/T1.3/T1.3-17.pdf
На основу изјава ученика и колега који су играли игру, закључила сам да је дигитална игра моћно средство за мотивисање ученика за повећање ангажованости у раду и постизање опуштеног става приликом учења. Ученици имају жељу да више пута играју игру, а самим тим је већа вероватноћа за усвајање садржаја.
Изражени утисци ученика у Viber групи приложени су у материјалу. Сви ученици су позитивно оценили дигиталну игру.
Школе
Директор школе је фотографисао школске просторије.
Због узраста ученика немам могућност уједначеног термина за извођење наставе на даљину, јер већина ученика користи родитељске телефоне или рачунаре и родитељи им омогућавају приступ интернету. Зато сам принуђена да правим садржаје које ученици могу да раде у њима одговарајућем термину.
Већина ученика користи родитељске технологије и налоге, тако да нису потпуно самостални у учењу на даљину. Појединим ученицима није увек доступан интернет, па са одлагањем завршавају задатке.