Fizika Prezentacija Pritisak sistematizacija.pptx
Google Classroom
Презентација израђена у Power Point-у
Електронска пошта (имејлови)
Google упитник - https://drive.google.com/open?id=1Y3m3NJhjrhM5P807SEGBKtHmdZ4U_9BOEKDrRrYB9w4
У оквиру Learning Apps.org постављен материјал https://learningapps.org/11522235
https://learningapps.org/11521637
Циљ часа: - повезивање кључних физичких појмова, величина, закона, поступака мерења притиска тела у различитим ситуацијама, демонстрациона средства, огледи/експерименти за мерење притиска, примена знања ученика и ученица о притиску.
Исходи наставе физике : - разуме принцип спојених судова и зна да примени принцип на примерима; - зна шта је атмосферски
притисак; - уме да препозна уређаје за мерење притиска (барометар,манометар); - уме да користи основне мерне
јединице за притисак (паскал).
1. Уводни део часа - упознавање са садржајем часа ( око 5 минута)
2. Главни део часа ( око 20 минута)
а) систематизација наставног садржаја путем презентације ( од 5 до 10 минута )
б) попуњавање наставног материјала ( од 10 до 15 минута )
претварање мерних јединица https://learningapps.org/11522235
појам притиска https://learningapps.org/11521637
3. Завршни део часа ( око 5 минута)
а) додатно објашњење домаћег задатка ( приказивање цртежом примене знања о притиску у свакодневном животу) и о начину попуњавања упитника
б) утисак ученика/ученица давањем личних коментара у оквиру Google Classroom ( или путем електронске поште - имејла) о тежини задатака, начину рада током часа.
Google
Google Classroom, електронска пошта
Learning Apps.org
средства: рачунар ( лап-топ, мобилни телефон)
Дигитални алати који су коришћени су:
а) Power Point презентација
б) Google Classroom
в) Google упитник
г) Google диск
д) Learning Apps.org
Уџбеник Физика 6 за шести разред основне школе:
Аутор: Мића Митровић;
Издавач: Сазнање
Година издања: 2019. година
Самопроцена часа на основу следећих елемената:
- броја ученика и ученица укључених у наставу
- повратних информација од ученика и ученица
- повратних информација од родитеља/старатеља деце
- временска расподела елемената часа
- активност и ангажованост ученика и ученица током часа
- оствареност постављеног циља часа
- оствареност постављених исхода
Оцена часа на основу личног утиска ученика/ученица обухваћеног питањима у оквиру упитника, и на основу разговора са децом на часу ( по завршетку свих постављених задатака током часа).
Нисам имао/ла подршку
Начин рада са децом различитог интересовања, способности, различитих техничких могућности, рад је у складу са узрастом ученика/ученица.
Динамичност часа
Разноликост наставног материјала
Једноставност у учествовању