Самостално стваралаштво ученика у вези са темом
ученици ће овладати техникама цртања и сликања,
ученици овладавају правилном изговору
Најважнији циљ је тај да ученике подстакнем да имају вољу и жељу за рад на овакав начин и у оваквим ситуацијама, да у процесу израде задатака уживају , да желе да изразе своје креативности и задовољство које долази успешним завршним продуктом.
‒ Први део активности:
Прво сам послала задатак путем гугл учионице на тему оног што деци највише недостаје у изолацији уз илустрацију на тему ,,Ово сам ја“ где деца цртају себе са раширеним рукама како бих сву децу спојила у видео запису да се држе за руке. Послат им је видео запис који сам снимила како бих им појаснила како треба да ураде.
‒ Комуникација са децом и родитељима преко гугл учионице и вибер групе о томе како се деца осећају у новонасталој ситуацији, шта је оно што има највише недостаје уз објашњења задатка.
‒ Анализа и похвала радова.
Други део активности:
‒ Затим задајем задатак преко гугл учионице за час ликовне културе на тему: ,,Шта ми највише недостаје у изолацији,,
‒ Учитељ анализира и похваљује задатке, прави пано са радовима и излаже на страници школе.
Трећи део активности:
‒ Такође ученици снимају видео или аудио запис на исту тему.
‒ Учитељ прави видео запис свих радова у заједничком видеу и поставља да страницу школе.
‒ Такође учитељ подстиче ученике на креативност и слободу у раду.
Гугл учионица
рачунар
мобилни телефон
power point - израда презентације
adobe premier - за монтажу спотића
photoshop - за обраду ликовних радова за пано и видео спот
камера за снимање појашњења задатка
електронски уџбеник
Успешни завршни радови као и позитивни утисци и родитеља и деце
Родитеља
Како су у питању прваци који нису самостални у многоме су родитељи помогли да лакше схвате оно што се тражи и да учествују у задатку заједно са децом.
Предности су лака комуникација.
Потешкоћа није било.
Предности су лака комуникација.
Потешкоћа није било
С обзиром да се први пут сусрећемо са оваквом врстом наставе у оваквој ситуацији, сматрам да смо успели да помогнемо деци да без потешкоћа савладају наставни план и програм и да то савладавање учинимо што једноставнијим, забавнијим,креативнијим...