Хвалисави зечеви, Д.Максимовић.docx
https://www.youtube.com/watch?v=CNYxiXKUuRw&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=CNYxiXKUuRw&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=ZgqbbrW7nZY
Читање, разумевање, доживљавање песме за децу и стваралаштво ученика у вези са песмом
Ученик ће бити у стању да:
‒ препознаје песму, проналази информациј изнете у тексту, чита књижевни текст, примењује основна правописнаправила(користивеликословонапочеткуреченицеи за личнаимена);
‒ развије и покаже своју креативност
‒Први део активности
‒покрећем разговор са ученицима преко вибер групе о начинима хваљења и подстичем их на креативно изражавање путем гугл учионице и вибер групе
‒подстичем их да покушавају да покажу самохваљење на различите начине
Други део активности
‒ путем гугл учионице најављујем наставну јединицу
‒ обезбеђујем слушање звучног записа
‒ анализирање песме путем давања упутства за самостални рад
‒ контролишем рад ученика
‒ записују основне податке у свеске
‒ шаљу задатке ради прегледа и повратне информације
Трећи део активности
‒ задајем стваралачку активност
‒ помажем ученицима да изведу сценску игру
‒ дајем инструкције за рад код куће
‒ смишљају наставак приче
‒ изводе сценску игру
‒ снимају видео запис и шаљу путем гугл учионице
Гугл учионица
рачунар
мобилни телефон
power point - израда презентације
камера за снимање појашњења задатка
електронски уџбеник - различак
Успешни завршни радови као и позитивни утисци и родитеља и деце
путем коментара
Родитеља
Како су у питању прваци који нису самостални у многоме су родитељи помогли да лакше схвате оно што се тражи и да учествују у задатку заједно са децом.
Предности су лака комуникација.
Потешкоћа није било.
Предности су лака комуникација.
Потешкоћа није било
С обзиром да се први пут сусрећемо са оваквом врстом наставе у оваквој ситуацији, сматрам да смо успели да помогнемо деци да без потешкоћа савладају наставни план и програм и да то савладавање учинимо што једноставнијим, забавнијим,креативнијим...