Ученици се подстичу да негују љубав према књизи, развијају читалачке навике, развијају критичко мишљење. Ученик је у стању да препозна поетски текст, чита са осећањем,
напредује у стицању читалачких компетенција.
Ученици су добили задатак да изаберу песму из Читанке која им се највише допада и да објасне зашто су је изабрали. Материлај је по њиховом избору био видео или аудио снимак. Неки од њих су изразили жељу да прочитају песме које нису део градива нити се налазе у уџбенику. То им је било дозвољено.
Овај задатак није био обавезан, тако да су се пројекту прикључили они који су желели.
Ученици су мотивисани тиме што им је дата слобода да изнесу своје мишљење о песми коју су изабрали.
Гугл учионица, рачунар, телефон са камером и диктафоном, интернет
Мобилни телефон за снимање видео и аудио материјала, рачунар за монтирање филма
Час за углед, Зборник припрема за угледне часове предметне наставе у старијим разредима основне школе, Едука, Београд, 2015.
Колега
Највећа подршка колега била је сакупљању сагласности родитеља великог броја ученика за приказивање филма.
Тешкоћа је у томе што не постоји директан контакт између наставника и ученика па ученици понекад нису довољно мотивисани. Потребно је више времена за припрему и прегледање радова, слање коментара, чекање на одговоре.
Предност је у томе што се наставници, као и ученици, усавршавају у примени дигиталних технологија.
Подстиче наставника да се едукује и развија своје информатичке компетенције.
Комуникација путем технологије је тежа него комуникација уживо, захтева детаљнију припрему, економичност у обраћању, прецизнија упутства, неразумевања су већа.