Марица Трајковић Антић МАГИЈА.ppt
https://www.youtube.com/channel/UCLhigaMyxhwvY9kVP4CKJ_g/videos
https://www.youtube.com/channel/UCLhigaMyxhwvY9kVP4CKJ_g/about
https://youtu.be/9rBb605MXrE
4. разред : https://youtu.be/9rBb605MXrE
6.. разред : https://youtu.be/kIMuTiRIiJo
Овај тип видео-наставе на даљину имао је за циљ да ученицима 1. разреда основне школе олакша усвајање градива, из разлога што ученици у овом узрасту још не умеју да читају латиницу, те сам сматрала да на овај начин моћи да им обезбедим начин учења приближан оном у школи. Посебно код деце чији родитељи не знају енглески језик и који су били забринути. Исходи: Ученици ће путем видео-лекција бити у стању да: усвајају садржаје на сличан начин као и у школи, ученици ће моћи да чују изговор нових речи
Пројекат је започет из потребе ученика и родитеља 1. разреда да наставе са учењем језика на начин на који су навикли а који је једини ефикасан за узраст деце која не умеју да читају латиницу
Након првих снимљених видео-часова ученици су показали велику мотивацију, те су се такмичили ко ће након часа први фотографисати и послати домаћи задатак. Домаћи задаци се шаљу путем Вибера. Часови се постављају јавно на Јутјуб каналу и сајту школе. Ученике сам додатно мотивисала похвалом након сваког постављеног домаћег задатка, посебно за први достављени.
Активну партиципацију ученика сам постигла редовним одговарањем на питања родитеља и објашњење грешака,уколико их је било. Мада их и нема.
Овакав начин наставе је по коментарима колега, ученика и родитеља најбољи начин за ученике овог узраста, који су навикли да у учионици уче уз помоћ дигиталних уџбеника.
Јутјуб платформа, сајт школе, Вибер
Ipad, дигитални уџбеник
Од дигиталних алата користила сам едитор који је једна од апликација већ инсталираних на Ајпеду.Користила сам screenshot за дигиталне уџбенике, Record it! Апликацију за снимање екрана. Свој говор сам снимала директно из едитора.
1. razred: Our Discovery Island Starter Students’ Book / Activity Book- digital book
2. razred: Our Discovery Island 1 Students’ Book / Activity Book- digital book
3. razred: Discover English Starter Students’ Book / Activity Book- digital book
4. razred: Discover English 1 Students’ Book / Activity Book- digital book
6. razred: Right On2 Students’ Book / Activity Book- digital book
Евалуацију пројекта сам спровела путем Гугл форм упитника за ученике, родитеље и наставнике. На основу резултата евалуације, резултата анализе гледаности Јутјуб видео часова и похвала и коментара колега, који су делили моје часове својим ученицима широм Србије и Босне, закључила сам да је ово начин којим сам могла да спроведем онлајн наставу најприближније реалном часу у школи.
Путем упитника
Колега
Колеге су делиле моје часове, захваљивале се, њихови ученици су такође били презадовољни.
Предност оваквог начина извођења наставе је што могу својим ученицима рећи све баш онако као и на часу: увежбавањем нових речи понављањем, изговор нових гласова, ученици могу чути песмицу и добити и мој коментар садржаја, тј. објашњење које иде уз наставну тему. Лекцију могу погледати више пута. Потешкоће су што не могу чути оно што ученици говоре, могу их само подржати да се сниме, али је то ипак за њихов узраст компликовано. Поуздам се у сарадњу са родитељима.
Предност за ученике је што су могли да наставе да прате наставу уз употребу дигиталних уџбеника, да пусте снимак колико је год пута потребно док не науче, док у школи имају доступан дигитални уџбеник само у учионици.
Ученици су показали да једва чекају нови видео и нису показали да имају потешкоћа у усвајању градива осим, што су родитељи фотографисали њихове домаће задатке и слали ми их на преглед, јер ученици су још мали за такве захтеве.
Уживала сам снимајући ове часове