• ЈПД

#709: Како се приближити ученицима током наставе на даљину - Кулинарски хиспански специјалитети

Опште информације

  • Наставник:
    Марина Миловановић
  • Назив школе:
    Руђер Бошковић
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Приватни
  • Општина:
    Београд-Чукарица
  • Предмет:
    Шпански језик
  • Одељење:
    Пети разред (а и б)
  • Број ђака:
    14
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Групни рад

Презентација

Comidas y bebidas.pptx

YouTube


Циљ и исходи наставе

Циљ часа је био упознавање са шпанском и хиспанском типичном храном и типичним пићима, оспособљавање за употребу основних термина везних за дневну рутину и исхрану у хиспанском свету.


Детаљан опис

1. Разговор са ученицима о храни у Шпанији и Хиспанској Америци, питања шта они тачно знају, да ли су некада нешто пробали
2. Укратко усмено представљање основне дневне рутине у Шпанији која се односи на храну и оброке
3. ППТ презентација коју онлајн представља предметни наставник
4. Слике појединих оброка у Шпанији
5. Употреба глагола gustar
6. Видео снимци са јутјуб канала и начин припреме шпанских и хиспанских типичних јела
Задатак - свако од ученика је могао да изабере коју ће храну представити путем ППТ презентације, рецепт, састојке, налин припреме
7. Ученици су поред ППТ презентације, припремили јело о коме су писали и направили фотографије и видео снимке


Платформе и опрема

Платформа Microsoft Teams


Дигитални алати

PPT, video snimci


Литература

Compañeros 1


Било је подршке од

Школе


Опис подршке

Школа је обезебедила обуку за коришћење платформе


Предности и потешкоће за наставнике

Потешкоће - Одсуство личног контакта, недостатак динамике која је присутна у учионици. Понекад због интернет мреже камере морају да се искључе, па се ни ученици ни наставници не виде.
Предност - реализација часова током пандемије, константан контакт са ученицима, размена информација путем платформе, дељење онлајн материјала


Предности и потешкоће за ученике

Потешкоће - Неодстатак личног контакта са наставником, недостатак личног контакта са другарима, проблеми са интернет везом
Предност - реализација наставе током панедмије и објашњења предметног наставника