Циљ изведене наставе је колективно музицирање, подршка ученицима у периоду ванредног стања, као и пружање моралне подршке у борби против епидемије.
Имајући у виду ситуацију у којој су се ученици нашли, као и уосталом и цела
држава, идеја је била да се кроз наставну јединицу ученицима (а касније и публици) пружи један вид моралне подршке кроз композицију која би им продубила осећај јединства у борби у којој смо сви били подједнаки учесници. Уследила је израда аранжмана за састав који је био на располагању.
Методе које су коришћене орјентисане су на исходе и орјентисане првенствено на ученике.
Детаљан опис часа се налази у презентацији.
Мобилни телефон, вибер, имејл, рачунар
Аудио софтвер (Cubase), Видео софтвер (Davinci Resolve)
Композиција Востани Сербие, аранжирана за одговарајући састав
Са великим усхићењем су коментарисали добијени резултат, као и њихови родитељи, а такође су, због природе финалног производа, са задовољством делили на друштвеним мрежама.
Колега
Подршка се огледа у веома пријатној сарадњи како са колегама, које су врло радо прихветиле да учествују у читавом процесу рада, тако и врло ангажованој сарадњи са родитељима који су заједно са ученицима учествовали у креирању видео снимака.
Предност је у томе што се добијени резултат могао одмах презентовати широј публици путем друштвених мрежа.
Потешкоће су се огледале у томе да интернет конекција није била код сваког ученика на задовољавајућем нивоу. Техничка опремљеност није била код свих ученика иста, а односи се на квалитет мобилних телефона.
Предност је бављење уметношћу у време изолације, комотно време за рад.
Потешкоће су углавном исте као и у претходном одговору, као и неискуство у реализацији оваквог пројекта.