Magija u rukama nastavnika AVK.pdf
https://tvojcas.blogspot.com/p/blog-page_8.html
https://tvojcas.blogspot.com/p/blog-page_20.html
Навела сам у презентацији.
С обзиром на чињеницу да се у нашој школи настава организује по ИОП-у 2, морамо водити рачуна о могућностима сваког ученика појединачно, затим о мерама подршке и мерама прилагођавања, а такође и о томе шта је оно што они воле, што их занима и желе да сазнају, како бисмо кроз те садржаје приближили и оно што морамо да их научимо. Моји ученици су изразили жељу да сазнају што више о елементима који се користе у кухињи. Један од првих видео часова садржао је презентацију већине прибора и елемената који се користе у кухињи. У првој лекцији сам снимила себе у кухињи и то се деци много допало. На основу реакција мојих ученика и сугестија њихових родитеља да би волели да виде још оваквих лекција, одлучила сам да следећи видео буде занимљивији. Унапредила сам га музичком подлогом, снимила посебан наративни део, а за овај час спремила сам чак и један оброк. У видео лекцији сам нагласила оно што сматрам да је битно, између осталог и прање руку као важан сегмент функционалног знања које се у специјалној школи посебно вреднује
Blogger i OenShot editor
OpenShot Editor ми је помогао да снимљени материјал монтирам како би постао што пријемчивији за моје ученике.
Орбита - уџбеник за 5.разред
Родитеља
Позитивне реакције ученика су њихови родитељи снимали и слали их на вибер. Такође су остављали коментаре на мом блогу на којем су и сви други материјали били објављивани. Разговарали смо и путем Вибера, како са ученицима, тако и са родитељима.
Потешкоће су велике јер се ради о деци са вишеструким сметњама, а притом су ти ученици навикли на долазак у школу и рад у учионици.
Велики изазов је припремати лекције и организовати наставу на даљину за ученике са сметњама у развоју.