Cilj casa je aktivacija i jacanje misica celog tela, sprecavanje i otklanjanje deformiteta, ucenje novih i ponavljanje vec naucenih vezbi, edukacija o pravilnom vezbanju i znacaj za nase zdravlje svakodnevne fizicke aktivnosti.
Начин и редослед вежби:
1. Обезбедити простор на коме вежбате, а то значи да нема предмета у близини на које се можете повредити и који вам могу сметати, да је просторија проветрена и осветљена, и температура оптимална за рад 17-20 степени.
2. Обући се у одговарајућу опрему, мајица (дукс напољу) и тренерке, патике, мало воде у флашици или чаши и парир са припремљеним вежбама.
3. Прво се мало загрејати, у месту, а то можете извести ситни, трчањем у месту(скип) или колена високо горе 20сек; пауза 30сек;
4. Затим следе вежбе обликовања, које треба урадити бар 10 како би обухватили све мишићне групе које ће бити активне, а радимо их у смеру од главе до пете у стојећем- раскорачном ставу.
5. По завршетку ових вежби удах два пута са рукама високо горе и издах ка поду, попите мало воде и истегните и олабавите активиране мишиће.
6. Сваки ученик да ми одговори у приватној поруци, или мејлом, да је урадио вежбе, као и које вежбе и колико, а на крају текста свако да напише светски познату реченицу римског сатиричара Јувенала: „У ЗДРАВОМ ТЕЛУ ЗДРАВ ДУХ“ (Јувенал). Прочитајте и мало теоријски део који сам вам послао мејлом.
7. 6/2:
После одрађених вежби обликовања урадити вежбе снаге, које иначе радимо сваког часа:
- Прескакање линије 30сек (поставите неки канап), пауза 30сек,
- Чучњеви 2*12(на задњи задржи 10сек) пауза између 30сек,
- Склекови 2*5 (пауза 30сек) девојчице трчање у упору, или женски склек,
- Трбушњаци 2*10 (једна серија веслање-5+маказе-5, друга лежањ
Viber, e- mail, word, sms poruke, telefonski pozivi
Microsoft word
Simic M. , Milenkovic V. (2010), Metodika fizickog vaspitanja za osnovne i sredje skole, Fakultet sporta i fizickog vaspitanja, Leposavic.
Mekic B.(2007),Opsta Antropomotorika Fakultet sporta i fizickog vaspitanja , Leposavic.
Sprovedene je u okviru unutrasnjeg samovrednovanja, popunjavali su je ucenici i nastavnici.
Ucenici su radili anketu koja je sprovedena u skoli, a u komunikaciji sa ucenicima dolazio sam do saznanja da im je nastava zanimljiva, da uspevaju da savladaju i da su zadovoljni pruzenim znanjem.
Колега
Direktor skole, pedagog, razrredne staresine i svi predmetni nastavnici su mi izasli u susret i pruzili svu neophodnu pomoc i informacije.
Poteskoce u komunikaciji, slab internet kod mene ili dece, predukiranje informacijama i porukama, velike obaveze ucenika itd.
mnogo informacija, mnogo domacih zadataka, mnogo poruka
pitanjima nikad kraja