Online настава – април 2020.
https://www.facebook.com/tina.zarkov/videos/3083891411674942/
Циљ часа:
• стицање знања о примени и битним карактеристикама пољопривредних машина
• упознавање са начином примене савремених средстава у пољопривредној производњи
• оспособљавање ученика да умеју да наведу и повезују алатке и машине, које се користе у пољопривреди, са врстама пољопривредних радова
Исходи по програму:
- повезује алате и машине са врстама пољопривредних радова
Одељење 6/5, час је реализован онлајн преко платформе наше школске е – учионице: https://oszmajsv.edu.rs/moodle/
Уводни део часа: уз помоћ електронског теста, проверава се колико ученици знају о алатима и машинама у пољопривредној производњи.
Главни део часа:
Ученици:
- на платформи е-учионици, од стране наставника форматирана је лекција и URL адресе везане за задати наслов, ученици читају лекцију записују главне чињенице у својим свескама.
- Чиитају материјал постављен преко URL адресе. Постављен наставни материјал објашњава ученицима развој, карактеристике и намену алата и машина, које се користе у пољопривреди
Наставник:
- прати преко онлајн корисници да ли су сви ученици улоговани на платформи, шаље поруке ученицама и даје упуства за реализацију часа
- прати и подстиче ученике да активно учествују у раду и повезују ранија знања и искуства са новим сазнањем
- интезивира психолошку климу на часу, ослушкујући потребе ученика, надгледа рад ученика, одговара на питања...
Завршни део часа: уз помоћ електронског теста, проверава се колико ученици научили о алатима и машинама у пољопривредној производњи за време реализације онлајн часа.
Школска е–учионица: https://oszmajsv.edu.rs/moodle/my/
Користио сам све алате и ресурсе које садржи moodle платформа.
Дигитални уџбеник за 6.разред
URL adrese:
https://oszmajsv.edu.rs/
https://zarkov.oszmajsv.edu.rs/
http://natalijadikovic.weebly.com/
https://www.slideshare.net/cicakslavka/tehnicka-sredstva-u-poljoprivredi-masine
Нисам радио самопроцену
Школе
Школска е-учионица, https://oszmajsv.edu.rs/moodle/my/
- захтева доста времена и стрпљења за припремање наставе;
- доступност Интернета
- поседовање рчунара, лап топа, паметног телефона…(материјално стање ученика)
- информатичка писменост ученика
- онлајн настава је тежа за ученике у односу на традиционални начин извођења наставе