Циљ је да ученици буду у току са градивом биологије које је по плану.
Исходи су усвојеност основних појмова, вештина коришћења ИКТ и организације (планирања) самосталног учења на недељном нивоу.
Након праћења наставе на РТС 3, са ученицима путем ИКТ реализујемо час преко групног видео позива. Камере ученика су угашене, као и микрофони сем у случају кад имају обраћање. Бележи се: присутност/одсутност, почетак/крај часа и трајање истог. Код апликације која омогућава дељење екрана, то се реализује, притом се користе материјали са Еучионице, материјали које припреми наставник или ученички радови. Уколико ученик преда презентацију, помоћу дељења екрана он је на часу и брани. Уколико нема опције дељења, користи се бела магнетна табла и час понајвише личи на уобичајне часове. Часови се одржавају једном недељно увек истог дана у исто време, након једне недеље обраде, следеће се ради утврђивање, ученици који желе могу и усмено одговарати. Што најчешће бирају они који се теже сналазе са ИКТ. На часовима се заједно прорађују задаци и градиво из уџбеника, за матуранте се вежбавају задаци.
Мотивација ученика. Бодује се: присуство ученика, њихова активност током часа, предаја домаћих задатака и онлајн тестови ограниченог трајања. Домаћи задаци су: извлачење теза, одговарање на питања, цртање шема и слика, ПП презентације, посећивање тематских линкова, попуњавање фотографија наставних листића и сл.
Мајкрософт тимс, Гугл учионица, Гугл Хенгаутс, Еучионица
Рачунар, лап топ, мобилни телефон, таблет
Бела магнетна табла
Мајкрософт тимс: дељење материјала, обавештења, свеске ученика, задаци, тестови, конференцијски позив
Хенгаутс: чет, видео позив
Еучионица: материјали и задаци
Гугл учионица: задаци, материјали, тестови
Уџбеници издавачке куће Клет, Нови Логос и Бигз
Предности: нема путовања, самостално организовање наставе и рад од куће.
Потешкоће: коришћење више уређаја и неколико мрежних оператера да би се извело све без проблема, сатница рада је предугачка.
Предности: нема насиља,вреднији ученици лакше организују дан, слабији могу да раде својим темпом.
Потешкоће: мањак информатичке писмености и технике, ученици који немају подршку код куће спорије напредују.