• ЈПД

#81: Ручно програмирана платформа за учење на даљину

Опште информације

  • Наставник:
    Филип Клаин
  • Назив школе:
    Десанка Максимовић, Чокот
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Ниш-Палилула
  • Предмет:
    Информатика и рачунарство
  • Одељење:
    Цела школа
  • Број ђака:
    810
  • Тип часа/наставе:
    Обрада наставне јединице
  • Облик рада:
    Групни рад

Презентација

Учење на даљину.pptx


Циљ и исходи наставе

Циљ платформе је био да ученицима омогућимо преглед материјала, слање домаћих задатака, тестирање преко интернета и 24/7 комуникацију са наставницима и стручном службом без икаквих оптерећења ученика, додатних обука, додатног отварања налога, мејлова...


Детаљан опис

Ручно програмирана платформа учење на даљину за више од 800 ђака, при чему ученици нису имали потребу за отварање налога и додатних обучавања.

Сви часови су били разврстани по разредима и одељењима и наставним јединицама и усклађени по распореду часова.
Материјал, задатке, тестове су наставници постављали само за време њиховог часа. Тако да су деца знала када да очекују материјал.
Сервис за комуникацију су најчешће користили за време часа јер су за време трајања тог часа ученици били највише укључени за одговарајући предмет.


Платформе и опрема

Назив: Учење на даљину - у посебним условима - направио тј. испрограмирао наставник информатике
Домен, хостинг, и алати за програмирање(PHP, MySQL...)


Дигитални алати

Домен, хостинг, wordpress, алати за програмирање (PHP, MySQL...) и за припрему материјала су наставници користили office paket, adobe reader, google upitnik, kahoot, youtube, vimeo...


Литература

Уџбеници, додатни уџбеници, материјал са интернета уз опрез ненарушавања ауторских права


Било је подршке од

Колега


Опис подршке

Подршка колега је била веома битна, јер су редовно постављали материјале. Родитељи су тађе подржали овај портал јер је деци био веома лак и ефикасан при коришћењу.


Предности и потешкоће за наставнике

Наставницима је било све на једном месту, прегледно, лако за коришћење. Подела наставника за постављања материјала је урађена по активима.
Обука је трајала сат времена.


Предности и потешкоће за ученике

Најтеже је било оценити шта је ученицима згодно користити без икаквих обука и и додатних усавршавања.
Резултати кажу да имамо преко 100000 прегледа сајта за месец дана.