магнетно и електрично поље кoнкурс.pptx
https://www.youtube.com/watch?v=gZkFt_WeRs0
Циљ:
- уме да препозна полове магнета
- зна који је највећи магнет на свету
- зна примену магнета и линије сила магнетног поља, повезује са електричним пољем
Исход:
- научио примену магнета
- научио где се јављају електична,а где магнетна поља
- научио шта је електромагнетно поље
У уводном делу смо одгледали видео и увели се у тематику.
Затим смо одгледали презентацију и кроз замнимљиве примере видели примену електричног и магнетног деловања.
Ученици нису ни били свесни примене електичног и магнетног деловања у пракси и свакодневном животу.
Кроз групни рад су пробали сами да се досете још примера примене ових занимљивих појава у физици.
Примере су представили излагањем у аудио снимку који су послали у заједничку Меssenger групу.
За завршни део часа је требало да направе своју електричну и магнетну слику са детаљима везаним за ову тему.
Домаћи, презентација сопствена.
Меssenger, viber
LibreOffice impress
Уџбеник Логос, Google
Повратна презентација
Google тест
Google тест у виду статистичких података
Колега
Колеге физичари који раде слично у другим школама...размена искустава, онлине тестова, презентација....иновација!
Предности: - брзо долазим до повратне информације ученика и добијам већ обрађене податке. Увид у сналажљивост ученика.
Недостаци: - слаба дигитална писменост појединих ученика и прекид интернет конекције
Коришћење технологије у сврху учења
Код ученика се није јавио страх, отвореност ученика, спремни на сарадњу, активност и ЖЕЉА ДА САВЛАДАЈУ ДОДАТНЕ ПРЕПРЕКЕ У ЦИЉУ ПРАЋЕЊА ОВАКВОГ ВИДА НАСТАВЕ.