https://www.facebook.com/matematikavasastajic/posts/226843208651708
https://www.youtube.com/watch?v=x4expINaeow (део онлајн часа)
Ученик уме да израчуна вредност једноставнијег бројевног израза.
У уводном делу часа, укратко сам објаснила игру, а затим смо решавали део по део.
Прво сам им на екрану приказала део где треба да открију ко је украо дијамант. Ученици су решавали свако за себе, и решења су ми слали приватном поруком, тако да не виде решења других ученика. Када је већина ученика послала решење, заједно смо открили ко је крадљивац. На сличан начин смо решавали где се пљачка догодила и у завршном делу време и место.
Одлучили смо да снимимо анализу трећег дела мистерије, и то сам приложила на почетку пријаве.
Деца су се активно укључила, било је мало и такмичарског духа. Овакав тип часа је заинтересовао све ученике, јер је било нешто ново, а опет њима блиско.
Гугл учионица за постављање игре за децу која се нису укључила у онлајн час,
Лаптоп за организацију и снимање часа, таблет са оловком за решавање задатака.
Користила сам Zoom апликацију за онлајн час. За овај час нисам користила друге алате, јер сам игру унапред припремила и за њу ми је требао само Word за куцање и Paint за сређивање слика.
Лино табла за утиске ученика
Игру сам направила по узору на Murder Mystery- Coordinates коју сам пронашла на страници tes.com
http://linoit.com/users/MarijaK/canvases/%D0%9A%D1%80%D0%B0%D1%92%D0%B0%20%D1%83%20%D0%BC%D1%83%D0%B7%D0%B5%D1%98%D1%83-%D1%83%D1%82%D0%B8%D1%81%D1%86%D0%B8
Колега
Колегиница Фатима Кличић из Цазина, БиХ ме упознала са коришћењем игара у настави, до сада сам користила њене материјале, али инспирисала ме је да направим и своју прву игру.
Нисам наишла на потешкоће.
Пар ученика је имало проблема са интернетом, па нису могли да се укључе на час, њима сам игру поставила у Гугл учионици, тако да су и они решавали.