• ЈПД

#87: Бројевни изрази са разломцима-увежбавање

Опште информације

  • Наставник:
    Марија Кузељевић
  • Назив школе:
    Васа Стајић, Нови Сад
  • Тип школе:
    Основна
  • Сектор:
    Јавни
  • Општина:
    Нови Сад
  • Предмет:
    Математика
  • Одељење:
    5-3
  • Број ђака:
    20
  • Тип часа/наставе:
    Систематизација градива
  • Облик рада:
    индивидуални

Презентација

Крађа у музеју.pdf

Корисни линкови

https://www.facebook.com/matematikavasastajic/posts/226843208651708

 
https://www.youtube.com/watch?v=x4expINaeow  (део онлајн часа)


Циљ и исходи наставе

Ученик уме да израчуна вредност једноставнијег бројевног израза.


Детаљан опис

У уводном делу часа, укратко сам објаснила игру, а затим смо решавали део по део.

Прво сам им на екрану приказала део где треба да открију ко је украо дијамант. Ученици су решавали свако за себе, и решења су ми слали приватном поруком, тако да не виде решења других ученика. Када је већина ученика послала решење, заједно смо открили ко је крадљивац. На сличан начин смо решавали где се пљачка догодила и у завршном делу време и место.
Одлучили смо да снимимо анализу трећег дела мистерије, и то сам приложила на почетку пријаве.

Деца су се активно укључила, било је мало и такмичарског духа. Овакав тип часа је заинтересовао све ученике, јер је било нешто ново, а опет њима блиско.


Платформе и опрема

Гугл учионица за постављање игре за децу која се нису укључила у онлајн час,
Лаптоп за организацију и снимање часа, таблет са оловком за решавање задатака.


Дигитални алати

Користила сам Zoom апликацију за онлајн час. За овај час нисам користила друге алате, јер сам игру унапред припремила и за њу ми је требао само Word за куцање и Paint за сређивање слика.
Лино табла за утиске ученика


Литература

Игру сам направила по узору на Murder Mystery- Coordinates коју сам пронашла на страници tes.com


Оцена ученика

http://linoit.com/users/MarijaK/canvases/%D0%9A%D1%80%D0%B0%D1%92%D0%B0%20%D1%83%20%D0%BC%D1%83%D0%B7%D0%B5%D1%98%D1%83-%D1%83%D1%82%D0%B8%D1%81%D1%86%D0%B8


Било је подршке од

Колега


Опис подршке

Колегиница Фатима Кличић из Цазина, БиХ ме упознала са коришћењем игара у настави, до сада сам користила њене материјале, али инспирисала ме је да направим и своју прву игру.


Предности и потешкоће за наставнике

Нисам наишла на потешкоће.


Предности и потешкоће за ученике

Пар ученика је имало проблема са интернетом, па нису могли да се укључе на час, њима сам игру поставила у Гугл учионици, тако да су и они решавали.