https://www.facebook.com/peta.vranje/videos/537983290187362/
https://www.facebook.com/peta.vranje/videos/155157819172045/
https://www.facebook.com/peta.vranje/videos/1169330613431056/
https://www.facebook.com/peta.vranje/videos/144167100348527/
https://www.facebook.com/ljiljana.stankovic.39/videos/
Проширивање и систематизација стечених знања о придевима, вежбање описивања, практична примена стечених знања о придевима
У уводном делу часа са ученицима обнављамо знање о придевима, њиховом значењу и врсти и уочавамо их у реченицама
У главном делу часа ученицима дајем упутство за рад на програмираном материјалу.
Ученици добијају инструкцију да раде на припреми ликовних радова.
За реализацију часа користе се иновативне методе учења и наставе на даљину применом савремених дигиталних алата и платформи.
У реализацији часа ученици индивидуално износе своје мишљење како бисмо олакшали наставу коришћен је дигитални алат Pick me! .
Ученицима није непознаница коришћење савремених и иновативних метода учења. Ученици су жељни знања и радо партиципирају у овом виду наставе. Коришћењем дигиталног алата Wevideo направљен је снимак овог часа.
Ученици могу да покажу своју креативност приликом израде ликовних радова. Ученицима којима је потребна додатна подршка користили су и дигитални алат Lino како би исказали своје мишљење у складу са својим индивидуалним могућностима.
ZOOM платформа, лаптоп, интернет конекција
Wevideo, Lino, Pick me! SurveyMonkey
Граматика српског језика за 4.разред
Радна свеска
Издавач Креативни центар
Спроведена је самопроцена часа, попуњавањем чек листе о стандардима квалитета школског часа
Спроведена је анкета уз помоћ дигиталног алата SurveyMonkey
Школе
У сарадњи са педагогом школе израђена је анкета за евалуацију часа.
Директорка школе пружила ми је подршку приликом промовисања електронског материјала на званичној страници школе и локалним медијима.
Координатор сам вођења електронског дневника и то знање користим за реализацију наставе на даљину.
Потешкоће су то што нема довољно дигиталног наставног материјала за реализацију наставе на даљину.
Предности су то што ученици проширују стечена знања коришћењем савремених технологија.
Ученицима недостаје непосредна интеракција и комуникација између ученика и ученика и учитеља.
Пратећи рад и напредовање ученика долазим до закључка да настава на даљину није ускратила знање ученицима, већ им је пружила нов и занимљив начин стицања знања.