Магија је у рукама наставника.pdf
https://view.genial.ly/5ec1374e8e243b0d5a3357e8/interactive-image-muze
https://wordwall.net/sr/resource/829799
https://wordwall.net/sr/resource/2337795
https://padlet.com/irenabijelic_ib/84ig063auxmmy3zk
https://wordwall.net/sr/resource/2339891
http://linoit.com/users/uciteljica74/canvases/Kuglof
https://padlet.com/irenabijelic_ib/20z1vbimuro0x2u4
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSesVcq0DA2gbxy_rtvlcVeaTahR0fz-zkQ9i8zHH-yyyLHRGg/viewform
https://wordwall.net/sr/resource/2339122
http://linoit.com/users/uciteljica74/canvases/Muzej%20sibica
https://www.artsteps.com/embed/5e9b59eac1cabc5551554b81/560/315
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfZ_edcSmC07UOcbxPUc8SEcTnS1c4f9HXOo0GHv84C0RC2pQ/viewform
Циљ наставе је да ученици развијају свест о значају музеја и упознају се са музејима у свом завичају.
Исходи:
По завршетку дана ученик ће бити у стању да:
-повеже одабрану установу културе са њеном наменом;
-сарађује са вршњацима на заједничким активностима,
-прати инструкције одраслих у опасним ситуацијама: пожар;
- разуме оно што прочита
-исказује своје идеје путем ликовног изражаја или на одабрани начин,
-развија дигиталне компетенције.
Цела активност одвија се у интерактивној сликовници - музеју. У уводном делу учитељ гласовном поруком упознаје ученике са начином рада и уводи их у тему. Открива циљ : Да ће данас виртуелно посетити музеје у нашем завичају.
У смислу мотивације ученици треба да стисну на шаховску фигуру и открију занимање у музеју.Ученици су подељени у групе помоћу алата wordwall.У музејској просторији неколико експоната обележено је бојом групе.Задатак је да свака група стисне на обележени експонат и уђе у свој музеј.
Плава група-посетиће Музеј пчеларства у Сремским Карловцима.
Зелена група-посетиће Музеј куглофа и колача Геа у Сремским Карловцима.
Црвена група-посетиће Завичајну збирку и изложбу ‘’ Кад су Карловчани били мали’’ у Сремским Карловцима.
Наранџаста група-посетиће Музеј шибица у Сремским Карловцима.
Све групе имају сличне активности:
1.Откри где се налазиш ! ( видео снимак)
2.Кроз текст или слику сазнају нешто о музеју.
3. Занимљивости везане за тему
4. Решавање задатка ( Формативно вредновање помоћу апликација: wordwall, docs.google.com/forms)
5. Стварај! ( продукте постављају на padlet или linoit.
Као завршну активност све групе посећују виртуелну галерију наших радова.
Евалуација наставног дана урађена је кроз алат Гоогл упитник .
Google Forms упитник
Лаптоп
Facebook (grupa)
Google pretraživač
Genially- алат за израду интерактивних сликовница , коришћен за израду наше учионице
wordwall- алат за израду квизова и других интерактивних материјала, користим га за формативно оцењивање
padlet ,linoit- алат сличан огласној табли на коју се лепе стикери, служи за размену идеја и сарадњу
Googl forms- користим за проверу знања и евалуацију садржаја.
artsteps- алат за израду виртуелног музеја
Младен Вилотијевић, Нада Вилотијевић, Данимир Мандић: Пројектна настава у ИКТ окружењу, Београд 2018.
Час сам проценила као успешан , јер су ученици успешно реализовали све задатке. Такође интерактивну учионицу поделила сам са колегама , који су ме и наговорили да учествујем на овом конкурсу.
Евалуација је спроведена кроз Гоогл упитник, где су ученици исказали позитивно мишљење о реализацији свих активности.
Неки ученици су толико били заинтересовани да су учествовали у активностима других група.
Родитеља
Родитељи су прихватили овај вид учења од почетка првог разреда када су били упознати о раду на дигиталним платформама. Подршка је била неопходна , јер ученици на овом узрасту у највећој мери не користе самостално апарате за дигиталну наставу.
Предности: неограничено време за рад тада када учитељици одговара.
Недостаци: припрема траје много дуже него у редовним околностима
Предности: интерактивни садржаји који су њима блиски, игрице, цртани филмови .....
Недостаци: одсуство социјалне интеракције