За конкурс Магија у рукама наставника.pptx
Сајт: https://zoricakv7.wixsite.com/sp7nkt
Страница Моја учионица: https://zoricakv7.wixsite.com/sp7nkt/moja-ucionica
Видео презентација Biteable https://biteable.com/watch/6-7-2489311
Интерактивне вежбе Wordwall https://wordwall.net/play/1760/182/830
Видео лекције YouTube https://youtu
Развијање функционалних знања ученика кроз реализацију планираних наставних садржаја према програму наставе и учења за други разред. Настава се одвија на даљину.
Током ванредног стања почев од 7.3. 2020. настава се одвија на даљину. Наставу за своје ученике реализујем путем веб сајта https://zoricakv7.wixsite.com/sp7nkt.
Сајт је настао априла 2018. године. До сада сам га користила у настави и у процесу самовредновања рада школе. За учење на даљину користим страницу Моја учионица https://zoricakv7.wixsite.com/sp7nkt/moja-ucionica.
Као додатно средство за комуникацију са ученицима користим вибер групу.
Кључне активности: планирам наставу, припремам материјале, садржаје за учење, прослеђујем ученицима, дајем упутства за коришћење електронских уџбеника, прегледам радове, дајем ученицима повратну информацију, пратим напредовање ученика. У припремању материјала користим различите дигиталне алате: интерактивне вежбе, онлајн зид, гугл тестове, видео лекције (YouTube), презентације, видео презентације (Biteable).
Праћење напредовања: Водим евиденцију о постигнућу и ангажовању ученика на основу продуката њиховог рада (резултати на тестовима, резултати на интерактивним вежбама, зписи на онлајн зиду, изложбе на онлајн зиду, фотографије).
Начин остваривања настве: На сајту претходног дана постављам садржаје, материјале, обавештења за наредни дан. Ученици уче користећи постављене материјале и према захтеву прослеђују продукте свога рада.
Настава путем сајта се одвија веома успешно. Остварен је континуитет, реализују се предвиђени наставни садржаји и планирани исходи.
Веб сајт https://zoricakv7.wixsite.com/sp7nkt
Страница Моја учионица: https://zoricakv7.wixsite.com/sp7nkt/moja-ucionica
На сајту сам користила дигиталне алате: интерактивне модуле (вежбе) LearningApps, презентације, видео презентација Biteable, интерактивне вежбе Wordwall, оnline зид Linoit, Google тестове, Google упитнике, видео лекције YouTube.
Дигитални алати доприносе да настава буде очигледна и занимљива, остварује се интеракција са ученицима, а ученици су у процесу учења активни.
Марјановић, М.(1998): Методика наставе математике. Београд: Учитељски
Факултет.
Вучковић, М.(1988). Методика наставе српског језика. Београд: Завод за уџбенике и наставна средства.
Вилотијевић, М. и Вилотијевић, Н. (2008): Иновације у настави. Врање: Учитељски факултет.
Уџбеници за 2. разред Клет
Самопроцену наставе сам урадила: на основу степена успешности у реализацији паланираног (бележим у недељном оперативном плану настaвника); на основу степена сарадње са ученицима, њихове активности и продуката њиховог рада, на оснoву постигнућа ученика на проверама и интерактивним вежбама; на оснoву обрасца за посматрање и вредновање рада наставника;
Ученици су наставу оценили путем Google упитника: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScBNL3VOmG6QPCWvpdfEFJ564BRK9MKcqepxqv6hmqpvtr7nw/viewform. Такође су имали прилике да оставе своје коментаре, утиске на онлајн зидовима.
Поред ученика анкетирани су и родитељи путем Google упитника:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeWXlPkou-984-r8oxbNXyDoUgyi53g8MImKoAASm5QqWsmLA/viewform
Предности: Унапређење ИКТ знања наставика, прослеђивање материјала већем броју ученика, бржа обрада података ( гугл тестови, интерактивне вежбе).
Недостаци: Припремање материјала изискује доста времена. Необјективно оцењивање ученика због немогућности обезбеђивања контролисаних услова.
Предности: Раде својим темпом. Унапређују своје ИКТ вештине.
Недостаци: Превише се ослањају на помоћ укућана.